dödskalle godis


Intervjun på Onoff gick bara bra men när jag kom dit ock tog av mig jackan ¨såg jag att jag hade glömt spänna skärpen haha men han märkte ingent och jag spännde det lite diskret. Får besked i Januiari om jag får jobbet. Efter intervjun drog jag hem till Niklas, hämtade upp hon och drog iväg till RB-kontoret för att hämta lite sponsor prylar från skullcandy. Jag tog ett par Snoop dog hörlurar, Skullandy bling och Niklas tog ett par Lowrider. Hur G är inte snooplurarna ? Dom blir softa att glida med i backen . OG maayn. Man blir hungrig av att få massa free shit så vi drog till Shmäk för att fika och snacka med softa Sofia . Snart ska vi dra till sk8lokalen är sjukt taggad på att skejta yayyay Kanske dyker upp några trix ikväll. Peace out!

GLÖM INTE KÖPA BILJETTER TILL JULDAGEN PÅ SCHARREN.


/ dubbel W

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0