Hundvakt tuesdays



Niklas har snus abstinens och leker lite med hundarna som är hungriga som vargar.

Hundarna är belåtna men inte Niklas. Han har varken snus eller pengar. Hoppas han får tag på snus snart.

Påväg från Holmsund och vi njuter av den "vackra" utsikten. Stackars alla som får jobba på fabriken varje dag.

Niklas springer snabbt in på den lokala skate/snowboard butiken Stale för att fråga Viktor om han har snus men  oturligt nog så var han inte där. Han hade just gått till Ica gormet för att troligtvis köpa kött och ölkorv.

Vi drar hem till the doungon och kokar kaffe och läser Vice "a film issue".

Tog kort på min Banksy tavla som ska påminna mig om att städa men det funkar inte. Jag FATTAR inte?
aah fuckit. Nu måste jag söka till Komvux ska läsa upp Matte B och Naturkunskap B. BLÄ känns helt sjukt drygt men jag måste och det kommer vara skönt när man gjort det. ääh jag gör det imorrn.

FREDRIK  SÖKER JOBB SOM TOMTE I ÅR.

Kontakta mig på bloggen.

/Fred

Kommentarer
Postat av: 456

Clean tavla.



Vice e en nice tidning.. Bloggar är till för tjejer Fredrik :-D

2009-12-01 @ 17:02:04
URL: http://dinmamma.com
Postat av: soffan

säg nu inte att nån The Ringeffekt kommer snart efter att man har kollat på hundens ögon på första bilden?? ett öga är fan grönt och det andra gul juuu...

2009-12-01 @ 18:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0