I år har man varit snäll !

Jag fick en ny kamera, yippiedoodle! Nu slipper jag göra mina tappra försök att slita på min Ixus 300 med förkortad batteritid och 8 mb SD minne. Istället blir det HÖG-kvalité. Ooh yes. Går Fanimig att filma i HD på skiten och har 10000 inställningar. It will killyoasswhenyouseeapictureofyoselffromnowondablog.

Sen spelade jag Trivial Pursuit med bror och mor, vann såklart. Vad annars?

Vad annars? Jag har kämpat i två dagar att tänja ut ett par svarta jeans som var rätt tighta. Inte gett upp än!
Dom börjar ge med sig, eller så är det min kropp som ger med sig. Varje kväll då jag tar av mig dom så har jag ett par millimeters djupa "tryck" av sömmarna på låren. Har börjat frysa om fötterna också. Så sjukt envis jag är...




Nu tar det visst tid att lägga upp bilder här.

/nickenio

Kommentarer
Postat av: bibi

lol. under julhelgen då man konstant äter är det ju perfekt att försöka få på sig för små byxor!

2009-12-25 @ 11:32:39
URL: http://bibss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0