WASSUP FRIDAY?





Det spelar ingen roll att man är arbetslös fredagar är ändå alltid lika efterlängtade. Eller fredagar är mer efterlängtade om man har jobbat en hel vecka. Kunde inte sova ett skit inatt det sög. men tillslut somnade jag och sov till klockan ett. Min hals är död jag tror jag börjar utveckla nogon sorts allergi av att bo i en källare. Är sjukt sugen på att hitta ett nytt crib. Kanske ett stort jävla hus och ha ett kollektiv? hur soft hade inte det vart, vi kan bygga våran egen miniramp på gården eller i köket och varför inte en minibar när man ändå håller på. Sen så skulle jag vilja ha en mini horse också som softade om kring i huset, betade och grejjer.




Emil ringde han ville skejta snart och jag är sjukt hungrig. Det blir väll en standard frukost som vanligt med mackor, fill och ägg. HEEJRÅÅ





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0