En godnatt sång


Roll fresh and fly .


Idag har faktist var en oväntat skön bakisdag. Vaknade upp och frågade Ida -"hur kom vi hem?". Men hon visste inte heller. Men det visade sig att simon hade sjussat hem oss. Hände en sjukt rolig grej i bilen haha och måste faktist berätta. Så här var det: vi satt som packade sillar (ordvits) i baksätet i Simon nyinköpta bil. Jag sitter längst till vänster och Emil, Elisabeth sitter bredvid och plötsligt upptäcker jag att det är nån som saknas och frågar vars Ida är? jag frågar alla i bilen men ingen svarar och börjar bli lite orolig. Emil och Elisabeth går ut ur bilen för att köpa pizza. Jag börjar ringa Ida men jag får inget svar och ringer Jenny för att fråga om hon kanske vet vars Ida är men hon vet inte heller. Konstigt tyckte jag och frågar Simon och Niklas igen om dom vet vars Ida är men dom svarar inte. Min frustration växer och jag börja kolla runt i bilen och ser till min stora förvånad att där ligger det en liten tjej bakom passagerarsätet och sover med sin fjällräven jacka med huva på. Jag drar ner huvan och ser att där är juh Ida haha . Alltså i 30 minuter har jag försökt ringa och få tag i Ida och inte kollat till höger där hon hade suttit och sovit hela tiden.

Tillbaka till idag. Jag och Niklas drar på Iksu spa och badar, solar och sitter i ett ljusterapirum. Efter att ha stekt i Miami solen börjar vi bli hungriga så vi går och bubblar lite till och bestämmer oss för att dra. Åker till mormor och käkar en sjukt god julskinka. nam nam .

Helgen var kung och nu ska jag försöka skaffa mig ett jobb i veckan. HÅLL TUMMARNA eller hooka upp ett jobb till mig.

jajajajajaja. God natt !!  Hll utkik i veckan på bloggen för det kommer komma något extra smarrigt.

/ Freddy


Kommentarer
Postat av: elisabet

haha ja det var verkligen roligassst! men jag stavar utan H

2009-11-30 @ 01:04:20
Postat av: ida

hahaha vaaaa? det var det roligaste jag hört

2009-11-30 @ 12:26:51
Postat av: qqq

elisabetHelisabetHelisabetHelisabetHelisabetHelisabetHelisabetHelisabetHelisabetHelisabetHelisabetHelisabetHelisabetH

2009-11-30 @ 13:24:26
Postat av: eeeee

du sårar mig!!!!

2009-11-30 @ 15:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0