Rollin'


Klockan 20.00. Jag och fredrik sticker på skatesession i Umeås skatelokal. Skate skate skate

Fredrik kör fort, fort, fort förbi polisstationen längs vännäsvägen!

Väl framme och oskadda. Jag vill be om ursäkt till kärringen för att jag hetsade Fredrik att skvätta ner
henne under E4-bron!

Viktard chill-in, drop-in.

Jag slängde upp en bs blunt. Nu funderar vi på att skaffa en ny kamera! Jippiiiii hahaha
Någon som vet någon bra till ett bra pris!?!!

Fredrik kollar efter nya erbjudanden, kanske finns billig sill! Bra omega3 fetter där.

Ingen Jul utan JULMUST.
Å ingen sill! När ska jag få smaka!

Vi firar dagen till äran av vår närvaro med var sin Champis. WUZZZUUUUP BITCHES?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0