Dag 3 Fest och fest+slaggis och besvikelse?





Vi drog iväg rätt sent från förfesten till nån tjej som jag inte minns namnet på. Vi Kunde inte stanna där så länge för vi skulle iväg till flyget klockan 06.00 så vi drog därifrån vid 3 eller nått . Jag och Eric låtsas bråkade med kvistar och mynt men det övergick senare i blodigt allvar haha nej men nästan. Väl i lägenheten så fördrev vi tiden med att få skateboarden att få bättre plats i väskan. Taxin kom vid klockan 4 så vi åkte iväg till flygplatsen, vi alla är fortfarande ganska fulla och flamsiga. Emil å Niklas försker bjuda med Lufthansa bruden att dricka bärs, jag lägger mig på golvet å sover sen kommer Emil för att visa en film på mig å Eric när vi bråkar och vi brister ut i ett galet skrattanfall som hörs över hela flygplatsen. jajajaja Lufthansa bitcharna sa att vi var tvungen att åka buss hem, vi skrattar henne i ansiktet och tycker att hon är dum i huvudet och tar senare en taxi tillbaka till cribbet. 07.30 alla somnar sover gott

/ Fro






























Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=3zlIU_QRTqY pilla mig i röven

2010-04-28 @ 16:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0