Nytt projekt






Nu har det satt igång, fick en rätt så seg start på projektet. Först skulle vi hämta saker runt hela stan och när allt var på plats och vi bara behövde åka till lokalen så startade inte Emil's bil. Batteriet var dött.
Lilleric kom och hjälpte oss putta igång bilen, jävligt nice. 20 minus ute och springa puttandes på en bil fram och tillbaka på bankgatan haha. När vi sen kom till skatelokalen så fungerade inte en av delarna i rekvisitan. Den var paj, vattenskadad och vi skruvade och skruvade men int faan ble he nå bättr. Skräpers. Sen bailade fredrik och en mutter flög på min truck. Så det blev i stort sett ingen skate, ingen framgång alls, bara öl.
Tacka fan för D. puss










BLIXT BLIXT






Line LINE





/9

Kommentarer
Postat av: Ida

FACE på emil och fredrik!! jag dör

2010-02-21 @ 20:57:09
Postat av: Erk

Kanske skulle bli cleant med RB-dräkterna i strobljuset ändå...

2010-02-21 @ 22:37:53
Postat av: niklas

aa tåls att tänka på, men du hur går det med rökmaskinen? är den död?

2010-02-21 @ 22:53:31
URL: http://sexkommanoll.blogg.se/
Postat av: soffret

allltsa shit, min bakfylla tynade bort totalt med hjalpt utan bilden pa emil! HAHAHAH

p.s javligt lite brost pa eran blogg nu nar jag ar bortrest...ni far ta och styra upp det dar.

2010-02-25 @ 06:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0