fy fan

vilkan dryg helg. jobbat hela helgen, har deja vu när jag skriver, kroppen är sliten men mer jobb kommer redan imorgon. Och resten av veckan. peninga, he ha ja, bli ba mer å mer. huuga.

Snackade nyss med sofia och hör att dom lever loppan. Jag står helt och hållet still här och det går fan inte.
Måste resa runt runt, måste runt resa runt inte sitta här och dra en runk. Men vars sjuttsingen ska ja då, jobb jobb.

Det är dags att bryta Jobba-äta-skejta-sova-vanan, bli pigg och göra något! haha..ö. Mm, Aa.


Det tar tid att lägga upp klipp på youtube, det är det jag gör, waiting for the youtuuube. Skulle kunna vara full, skulle kunna surfa på en våg på ett varmt ställe, skulle kunna bo i ett annat land helt enkelt. Men så är det det där med att kunna leva ett liv när man kommer hem, vad är det för en tanke, jag kanske inte kommer hem. Jag kanske hittar mitt kall någon annan stans än i halv-is/halv-ljummet/mycket-lagom -sverige. Chansen känns väl desto större att känna sig nöjd i tillvaron när man är nöjd med klimatet och slipper sura norrlänningar som inte ens kan tänka sig att släppa in en i filen för att svänga vänster på E-4an. Sura inställningar är inget för mig, då surar jag ihop. Länge leve solidaritet och nyfikenhet.








Kolla inte hela om ni vill spara era så mycket mer värda minuter av era liv.


Kommentarer
Postat av: belle

hahaha, bonnar alltså. Kan alltid fråga Pilträdet i Pocahontas om råd, vad ditt kall är osv. Mycket vis gammal gumma. Ligga på Bahamas och steka och göra Djävulen vet vad skulle ej dissas nu.

2010-03-08 @ 11:41:54
URL: http://bellen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0