Klubb sockerbeat?

Pedadogigränd visste inte vad som hade att komma när Klubb Sockerbeat bjöd in till gårdsfest. Fast jag såg aldrig något dj-bås, det kan hända att det bar avar någons stereo som stog mitt bland folkmassan. Trapphusen rejdades liksom trapphusfesterna, utkastade kastade ut. Jag har sällan sett polisen ha så dålig koll på läget nånsin, chanslösa gick dom runt och försökte se ut som att dom hade koll på situationen. Simon tappade en ölburk på marken, på grund av fylla va, som det gick hål på och började spruta ner polisen medans den rulla på marken. Dom vände på huvudet och kollade på Simon men fortsatte bara att gå med ett axelryck. Inte ens nära slaggis på hela kvällen, fantastiskt med tanke på vissa av kvällens detaljer som inte slipper ut..
/nio

Kommentarer
Postat av: kanon

det var faktiskt riktigt sjukt när jag tappade ölen och den sprutade på dom, jag trodde jag skulle få så sjukt mkt skit för det..

dom hade tappat hoppet hehe

2010-05-16 @ 13:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0