jesus

Jag har dragit på mig ett fjuttigt litet blåöga från i helgen, så fjuttigt att jag inte upptäckte det förän idag.
Jag har fått blödarsjukan, blinkade en gång ganska hårt och så dök det upp. Nej vad hände egentligen, är vad som är frågan. Ingen på jobbet har sagt nånting, alla kanske är råskraja för mitt blåöga, tror att dom ska få däng med hammaren om dom frågar. Kul att det inte förvånade nån i alla fall, oavsett hur litet det är så frågar man väl. Tydligen hade dom sett men orkade inte bry sig. Också kul. Som det kanske märks som jobbar jag, endast. Åh vad kul det är!
/tuffniklas

Kommentarer
Postat av: ALIZ

OM JAG SER DIG PÅ STAN SKA JAG GÅ OCH FRÅGA OM DIN AUTOGRAF!!! NI HAR TYP VÄRLDENS COOLASTE BLOGG

2010-11-17 @ 21:11:07
URL: http://gasdance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0