Nu då?.. Vad kommer härnäst?

Portad på ett ställe =  portad på ALLA.
Men vakterna överses inte med samma noggrannhet som resten av de som befinner sig på uteställena. Är dom någon sorts överman som är bättre än alla andra och har mer att tycka till om. Varför har just dessa personer som har ett maktmissbruk och en gigantisk hög halt testosteron det sista ordet, det är just sånna människor som efter några droppar alkohol flippar och börjar veva. För att dom kan och för att dom gillar det, ger dom deras kick där dom gillar att söka efter den. Inte för att tala om steroider men det finns med säkerhet de som prövat, kolla in bazookasen som är fastbyggda i deras V-shape till överkropp, samma V-shape som pekar neråt mot den lilla snoppen för att den inte ska missas. Ååååååh poliser, landshövdingar, kvartersgeneraler, bondnötter, krögare, stekare. Fula ord, fula typer. Leker vilda västern, tänk efter så hittar ni alla likheter i västernfilmernas roller. Om något test överhuvud taget ska göras så är det ett drogtest för LSD på dessa människor.
Fantasins värld är bortom verkligheten, verkligheten är nuet och de gör allting bara sämre och fulare.
De sitter säkert och tänker : "Nu så ska vi ta och minska krogvåldet til 0%. Då kommer arbetsmiljön att bli bättre för alla som jobbar i krogbranschen."
Fattar de inte att 0% är obefintligt? Alla som jobbar i krogbranchen är med på villkoren när de ansöker om jobb eller startar egna ställen. Det största problemet är väl konkurransen och inte kunderna? Låt folk slåss, det kommer de alltid att göra ändå.
'
'
IDIOTI
IDIOTI
IDIOTI
IDIOTI
IDIOTI
'
'
http://vk.se/Article.jsp?article=389812&category=381
'
http://www.dt.se/nyheter/borlange/article779674.ece
'
IDIOTI
IDIOTI
IDIOTI
IDIOTI
IDIOTI
'
Jag ska bli min egen kung. Ska skaffa en egen fängelsehåla och egna lagar och gå och ta prover på folk överallt.
Börjar med alla poliser, landshövdingar, politiker och alla de där. Det är väl inget konstigt med det? De är samma sorts människa som jag är. Skillnaden är väl att de är av sorten lögnare bara.
Eftersom jag har 100% styre så kommer jag inte att omfattas av någon av mina egna lagar. Det tycker jag låter jättebra! Då kan jag göra exakt som jag vill och få alla omkring mig att göra som jag vill, jag kan göra så att de inte har ett dugg kul, och gotta mig i det ordentligt, för det gör säkert på nått sätt att jag får pengar. Det betyder ju bara att jag har ännu mer kul! Själv! Åh vilken bra idé! Fan i mig otroligt hur folk ska gå och tycka och bestämma hur alla ska leva sina liv, världen ska vara ett ställe där frid, fred och harmoni ska finnas. MEN HUR ÄR DET MÖJLIGT MED ALLA RESTRIKATIONER!
'
Jag ska starta en svartkrog, kom till mig. Här finns inga idioter och vi kan dricka så mycket vi vill, tills vi spyr, tills vi deckar. Sen bara börja om igen, jag dömer ingen.
'

/NIO

Kommentarer
Postat av: annakarin

LETS STARTA EN SVARTKROG!! HEMSKT BRA IDÉE. Låt mig vara narren till dig som konung och ge mig tillåtelsen att vara extra odräglig och dela ut diverse lyckorus från min nnknark väska.



Läste om den där skiten i tidningen, lessless.

2010-10-29 @ 19:33:56
URL: http://atothel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0