Var tog sommaren vägen??!?!?

Bastuinvigning hos Eric
Jag provade köra förbi väst på stan och sedan till skatelokalen. Körde trettio på raksträckorna, tio i kurvorna och var ändå mest på fel sida vägen, dags att sätta på vinterdäcken.. eller sladda tills den första december och göra alla andra bilister irriterade (dom som orkat byta till vinterdäck). Do måste för övrigt varit sjukt less idag när trafiken i sniglade sig fram på umeås gator hahah. tur att jag inte är en av dom som har bråttom, med nått. Whisky.
/nio

Kommentarer
Postat av: annakarin

hahaha premiärer är alltid premiärer som du sa. jag tyckte de var jätte kul att du var jätte full. fast de var mindre kul att de inte gick att ha en konversation med dig för man fick mer ljud till svar. leeeeets go crazy på lördag

2010-10-27 @ 23:37:48
URL: http://atothel.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart tog nyas blogginlägg vägen?

jag ivll has nygga bilder på nickis.

mums!

2010-10-28 @ 00:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0