Fredag på TC öh




Teatercafét spelade nog bland den sämre musiken jag någonsin hört igår. Emil tappade bilnycklarna och fredrik blev utskälld av en servitör för att han hade förmycket skum i ölen hahaha!
Bög.
Idag ska vi skriva krograpporten till nöjesmagasinet.. fyfan vad tärt. Ouffamig ouffamig ouffamiiiiiig!
Ikväll blir det Scharinska!

Tove åkte ut ur IDOL, nu blir det inte att se finalen nästa vecka. Jag har sett alla avsnitt fram till igår men nu har jag ingen lust längre, helt plötsligt. Vad ska jag göra nu på fredagar klockan 8 i framtiden?! hahah bitcheessssss

/nio

Kommentarer
Postat av: Sophie

haha visst är hon söt!

2009-12-05 @ 19:00:07
URL: http://lifeassophie.blogg.se/
Postat av: The knight who says Ni!

Ah good looking swedish hoes, yee i like

2009-12-06 @ 15:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0