Keps efterlyses


Vars kan jag ha glömt den? eller så ligger den hör hemma nånstans orkar bara inte leta.
Steg upp tidigt som fan idag 09.00 för att jag skulle iväg till jobbcoachen. Jag var sjuuuuuukt dank men jag lyckades ta mig iväg på tom mage dock. Hojjade ner på stan för att sedan låna bilen av morson och köra till Ålidhem. Passade på att handla lite och lite bliev det en Zeunerts julmust och en liter mjölk. Gjorde risgrynsgröt till frukost/lunch borde äta något vettigare men jag orkar inte är som sagt sjukt dank. Iaf så var det en grym helg som blev alldeles för kort. Idag ska jag och Niklas dra, skejta lite i lokalen och filma nått trick som kommer upp på bloggen ikväll.
Kerberos den trehövdade hunden som vaktar grindarna in till dödsriket med en orm som som svans. Denna fasansfulla best såg till att bara själarna från de som begravts ordentligt fick passera. Fuck alla som skaffar pitbulls, kamphundar och dylikt jag ska skaffa mig en sån här jävel. Watch out for fucking Kerberos, bitch.



/Fredrik

Kommentarer
Postat av: bibi

coolt jag åt också risgrynsgröt idag!

2009-12-07 @ 14:30:20
URL: http://bibss.blogg.se/
Postat av: soffffi

BLOGGEN ÄR ROSA!!!!!

kom til mig på schmäckan ikväll..

2009-12-07 @ 14:58:11
Postat av: The knight who says Ni!

Ni Ni Ni Ni,vRisgrynsgröt är det bästa tycker the knight who says Ni! Men var är the beloved mössa? Ni Ni Ni Ni Ni

2009-12-07 @ 17:28:06
Postat av: freeddd

haha

2009-12-07 @ 17:42:20
URL: http://sexkommanoll.blogg.se/
Postat av: Anonym

I love your tattooes!!!

2009-12-07 @ 20:52:19
Postat av: belle

skulle nog kört på Dumbledore istället. Inget klår honom, inte ens Herkules

2009-12-08 @ 08:05:47
URL: http://bellen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0