En kvadratmeter per person.



Här kommer några bilder som jag helt och hållet glömt bort. Det var min 21 födelsdag. Kvällen började med att vi satt några kompisar , förfestade som vanligt och åt lite snask. Alla blir fulla och glada. Det är en skön stämning. Men sen så visade det sig att jag hade bjudit dit rätt många vänner vilket bara gjorde att stämningen bara ökade. Jag hade en liter rom som jag hade köpt på taxfreen från Barca som hette Mount Gay rum haha. börjar blanda rom, cola i en bägare, tror den är slut på MINST en timme och sen ryker resten av mitt  barskåp. Klockan tickade iväg, det nalkades utgång och det hände lite roliga grejer på vägen. bland annat att Niklas full som han va dunkade till en förbi passerande bil. Bilen tvär nitar, det hoppar ut en galen biff ut ur bilen och brottar ner han. Nicke ber om ursäkt, vi skrattar åt saken och går vidare till Olearys. Vi ockuperar ett helt hörn inne på Olles och ölen flödar tills det stänger. Sjukt lyckad kväll som är värd att nämnas även fast det var två månader sen. Vill tacka alla kungliga människor som kom.

God natt är sjukt trött. Sjukt att jag orkade skriva så här mkt btw.

Lägger till världens sämsta film också.



Kommentarer
Postat av: simon kanon

filmar jag nuuuu elllerr

2009-12-02 @ 10:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0