Good mooorning fuckers!



666


Här är några bilder som Tomas Tuoma har tagit under tiden jag bodde i Oslo.

*Översta och mellan-bilden; Nedre Cubaparken
*Nedersta; Töyentutten
*Videoklipp; Elefantparken

Han kommer att få ta en jävla massa fler i vår när vi kommer förbi där på skejtresa!
Om ni har lust att besöka hans blogg så har ni adressen här (http://exexex.tumblr.com/) ,eller kolla bland våra länkar.

Här kommer ett snabbt skateklipp filmat med Tomas' Systemkamera i HD.







666


/nickenio

Kommentarer
Postat av: elisabet

vad duktig du är som är uppe så tidigt!! sk8 or die

2009-12-10 @ 11:43:52
Postat av: The knight who says Ni!

i will only say NI NI NI NI NI NI NI biaatch , nice Nickynine

2009-12-10 @ 12:02:56
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

hehe jag ska komma ihåg det när jag går förbi där nästa gång ;)

2009-12-10 @ 22:28:51
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: Amelie

ja den teorin figurerar ju en del i media. det skulle kunna vara så. det hade inte förvånat mig om det är så. själv tror jag att det är en mediahysteri som fortplantar sig och som människor sväljer utan att tugga. det är samma fenomen som fågelinfluensan, galna ko-sjukan etc. om läkemedelsföretagen står bakom själva hysterin eller om tidingarna helt enkelt hetsat varandra för att få till bäst scoop låter jag förbli osagt. men jag vidhåller att det är sjukt töntigt att vaccinera sig! haha.

2009-12-10 @ 23:43:09
URL: http://metrobloggen.se/sevenforasecret

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0