Kautschuk + Jimmy Ågren på Scharinska

Att Scharinska verkar vara det mest omtalade utestället på den här bloggen är inget annat än ett faktum.
Och fler gånger kommer ni att få höra! Ikväll var näst intill magiskt. Kautschuk, som spelade låtarna från nya skivan "In theese enlightened times we are all deluded", gav Spanska Salen ett härligt eko och öppnade sinnen för att förbli fångad av deras hårda, grooviga, psykadeliska progressiva sound. En halvtimme senare kom Jimmy Ågren, med många låtar från skivan "Various Phobias", men även äldre låtar som alla gav en härlig afterglow till hela publiken. Hemskt massa tack!

Jag lyckades filma tre låtar från Jimmy Ågran men är fortfarande i prövningsstadiet med kameran och upptäckte inte föränn jag la in klippen på datorn att ljudet hackar när man använder zoomen. Är väldigt besviken men lite är alltid mer än ingenting! Ett av dom blev inte så hemskt jävla förstört av mitt bögiga zoomande och det är detta ni ser nedanför.

Se till att få tag i båda bandens aktuella skivor som jag rekommenderar!



















/nickenio

Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Scharinska är bra skit.

2009-12-31 @ 08:18:16
URL: http://emmasays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0