En film säger mer än tusen ord



Kvällen började med en delikat middag som bestog av inbakat lax, ris, en jädra massa bärs med Ida och henns mor. Blandar en rom å cola i väntan på att vännerna ska anlända till förfesten i min källare. Emil, BiBi kommer först som sedan följs av dom nyktra eftersläntarna Simon och Niklas. Det var galet soft vi drack öl och stämningen var på topp gatt jag juh säga. Fan tiden går fort när man är full och klockan var redan midnatt så jag å Emil bestämmer oss för att göra oss redo för Scharinska = 5 snabba shotar var med Whisky. nam nam . Lagom runda under fötterna kör Simon oss till Scharinska där det var en in en ut .fuck fuck . Men det gick an ändå.

Dans Dans Öl Öl hela natten lång. bläää är för dank för att skriva.

/ Fred



Härjigt

Kommentarer
Postat av: simon kanon

man ser på bilden vi ramlar på att ditt huvud är SJUKT nära kanten, fyfan jag trodde du dog

2009-12-02 @ 10:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0