Arlanda, på väg tillbaka till verkligheten

Vaknade upp bakfull efter 3 timmars sömn i ett festival-tempererat rum. Stressen av att inte ha packat och 3 timmar är kvar till avgång slog mig som en hjärnskramlare i skallen. Mobilen är död, kameran försvunnen under krogsvängen och glassen jag köpte hade körsbärssmak. När jag kommer ut till flygplatsen så är det 30 minuter kvar till flyget går, 20 minuter till gaten stänger. Jag har bagage som inte hinner bli incheckat, får släpa hockeytrunk genom säkerhetskontroll, mister båda skatesen. Skiter i, springer till planet. Bakfull, svettig, bajsnödig, hopplös, trött och som grädden på moset så är semestern slut i samma veva.
'
'
'
'
'
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0