En sjuk vagel historia

Det börjar med för 2 dagar sen när jag såg ett klipp med Jim Greco på youtube som har fått en vagel på ögat. Sen så dagen efter vill jag göra Ida lite upprörd på morgonkvisten och säger IDA du har fått en vagel på ögat hon känner sig på ögat och förstår direkt att jag driver. MEN nu kommer det sjukaste när jag vaknar upp i morse så har jag fått en fet jävla vagel på ögat. I vanliga fall hade jag nog tyckt att det skulle vara rätt drygt med en vagel men under dom här omständigheterna kunde jag inte mer än bara skratta åt det. Och jag måste även tillägga att jag aldrig någonsin haft en vagel i hela mitt liv.

Här är klippet jag såg.








Den ser lite större ut IRL

Kommentarer
Postat av: Anonym

I am now now the Knight who say Ekky-ekky-ekky-ekky-z’Bang, zoom-Boing, z’nourrrwringnmmm !!



Det där ögat måste klämma

2010-01-22 @ 17:54:55
Postat av: simon kanon

va sjukt! har inte heller haft nån vagel

2010-01-22 @ 18:59:07
Postat av: Anonym

två kommentarer menade jag

2010-01-22 @ 19:54:36
Postat av: Kitty

instant karma? haha.. det var sjukt sjukt sjukt

2010-01-23 @ 09:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0