medans jag är här så är allt där

Sippar glenfiddich i ensamhet, kom å ta mig, för jag har ju verkligen problem. om nu ironi är ett problem. det finns de som faktist behöver hjälp, som inte vet vad som händer omkring dom och som inte vet vad de gör med sig själva. det enda problemet jag har är situationen jag blivit satt i av några jag inte kan föra ett samtal med, eftersom de inte talar öppet och sluter tätt när det påpekas vara dom som har fel. pålitlighet finns inte där vi lever, att lita på "din nästa" är inte längre något man kan göra i vardagen. därför har inte jag en sägen i mitt eget liv, jag känner mig berövad och jag känner mig utesluten från en rättighet som bör vara allas. du gör ditt eget val, men gör jag verkligen det... gör jag inte istället nånting jag är så illa tvungen att göra, för att kanske hålla storebror borta. finns det att jag måste lämna landet för att få leva i fred. vad hände med att "pojkar förblir pojkar" och "förlåtelse sker oavsett synd". vad hände med den allmäna ärligheten. ord är förkastat, världen har redan gått under då ärligheten mellan människorna försvunnit.








Kommentarer
Postat av: simon

allt dom vill är att få fast en, vare sig man har gjort nått eller inte.. dom lyckas alltid hitta en "orsak".. pigs

2010-09-09 @ 22:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0